Lifestyle

Morning Skincare Routine

Good morning, beauties! Hope you will have a blissful day! Today I want to talk about my daily morning skincare routine. I already talked about my “morning lemonade” and my breakfast, so go check that out if you haven’t.

Garnier_Skin_Naturals_Pure_Active_3_in_1_Wash_Scrub_Mask.pngAfter drinking my lemonade, I go and wash my face. I usually use the Garnier Pure Active 3 in 1 gel for combination to oily skin with imperfections to wash my face. I really like this gel because it exfoliates and gives you a cooling feeling. Once a week, I use this as a face mask which I leave it dry for 5 to 10 minutes and then I rinse it with water. I think I bought this gel 3 or 4 times already and I really like it. It also didn’t cause me any breakouts and it is paraben free! I wouldn’t recommend it though for people with dry skin.

20160905_135225.jpg

Moisturizing is such an important step that you must not skip! Depending on your skin type, you can choose different kinds. I like to use argan oil to fully moisturize my face, but I do not recommend it if you have oily skin (you could use moisturizers based on water, without any oil in it). If you have dry skin, this oil will be your baby! You can substitute the argan oil with almond oil or coconut oil- I just love all of them- and the great thing is that you can use them in different ways or on different areas of your body.

20160905_135612

If you don’t want to use any oil to moisturize your face, you can use a normal day cream. I like using the Love Nature Day Cream Wild Rose from Oriflame that has natural Wild Rose extract. You get 50 ml for less than 10 €/£/$. The cream easily absorbs, has a nice subtle scent of roses, it’s not oily at all and hydrates your skin. This cream has no SPF so it is also good to apply it underneath your makeup because it won’t cause any flashback.

I’ve been at the Black Sea for about one week and I’ve been using the Avon Nutraeffects Radiance Daily Cream with SPF20 every single day. It is important to use a SPF cream, especially during summer (your skin will thank you). You also get 50 ml for £4.50 (UK), depending on your location. It moisturized my face very nice and it did not leave me with a greasy feeling on my face.

I don’t use an eye contour cream everyday because I forget about it, but when the area around my eyes gets dry and patchy –like it did when I returned from my holiday- because I didn’t drink enough water, I like using the one from Farmec, a romanian brand that has really good and affordable products. I just massage it and it gets me out of trouble pretty fast.

Feel free to tell me your favorite face product or some moisturizers based on water!


Bună dimineața! Sper să aveți o zi cât mai frumoasă! Aș vrea să vă vorbesc azi despre rutina mea de dimineață în ceea ce privește îngrijirea tenului. Deja am vorbit despre “limonada mea de dimineață” și despre micul dejun, așa că dacă nu ați citit deja despre asta, vizitați link-ul.20160905_135436

După ce îmi beau apa, mă duc să mă spăl pe față. Folosesc zilnic gelul de la Garnier Pure Active 3 în 1 pentru piele mixtă spre grasă cu imperfecțiuni, ce poate fi folosit și ca exfoliant, și ca mască. Chiar îmi place acest gel pentru că îmi exfoliază pielea și în timp ce o folosești, vei simți o senzație foarte răcoritoare și plăcută. O dată pe săptămână, îl folosesc ca și mască de față, lăsându-l aproximativ 5-10 minute să se usuce și apoi clătesc fața cu apă din abundență. Deja este a 3-a sau a 4-a oară când cumpăr acest gel și sunt mulțumită de el. De asemenea, nu mi-a cauzat iritații sau erupții și nu are parabeni! Totuși, nu aș recomanda-o persoanelor cu tenul uscat.

Dacă nu folosesc gelul de la Garnier, folosesc gelul spumant purifiant de la Gerovital Plant. Acesta este un produs din gama lor Stop Acnee și pot spune că am văzut într-adevăr mici schimbări în ceea ce privește tenul meu. Împreună cu acesta, am mai folosit și crema ultra-activă și crema sebo-reglatoare purificatoare. Într-adevăr, chiar mi-a reglat excesul de sebum și tenul meu nu mai este așa de uleios ca înainte. Nu vă va face o gaură în buget foarte mare deoarece fiecare costă în jur de 10-15 lei. Părerea mea este că merită o încercare dacă aveți probleme cu tenul.

Hidratarea este un pas foarte important pe care nu trebuie să îl săriți! În funcție de tipul vostru de ten, puteți alege diverse produse pentru a vă hidrata tenul. Îmi place să folosesc uleiul de argan pentru a-mi hidrata tenul în profunzime, dar nu îl recomand persoanelor cu tenul gras(ați putea încerca o cremă pe bază de apă, fără ulei în compoziție). Însă dacă ai tenul uscat,îl vei îndrăgi! Poți înlocui uleiul de argan cu uleiul de migdale sau cu uleiul de cocos -eu le iubesc pe toate- și partea bună e că au diverse întrebuințări și le puteți foloși și pentru corp, păr etc.

Dacă nu vreți să folosiți un ulei pentru a vă hidrata fața, puteți opta pentru pentru o cremă de zi. Îmi place  Crema de zi cu extract din trandafir sălbatic Love Nature de la Oriflame, ce conține extract natural de trandafiri sălbatici. Pentru aproximativ 15-20 de lei, aveți 50 ml de produs. Crema aceasta se absoarbe repede în piele, are un parfum subtil de trandafiri, nu este deloc uleioasă și hidratează tenul . Crema nu are factor de protecție așa că o puteți aplica sub machiaj și nu va reflecta lumina (aparatului foto/blitz-ului).

Am fost la mare timp de o săptămână și am folosit  în fiecare zi Crema de zi cu SPF 20 pentru luminozitate de la Avon. Este foarte important să folosiți o cremă cu factor de protecție, mai ales vara, iar tenul vă va mulțumi. Momentan costă 22 lei, iar crema conține tot 50 ml. Mi-a hidratat tenul foarte bine și nu a lăsat o senzație grasă.14339827_1366327163396525_1347438651_o

Nu folosesc o cremă pentru conturul ochilor în fiecare zi deoarece mai mereu uit, dar când zona din jurul ochilor, inclusiv pleoapele, devin uscate –așa cum le-am avut când m-am întors de la mare- deoarece nu m-am hidratat corespunzător, îmi place să o folosesc pe cea de la Farmec -produse foarte bune la prețuri foarte bune- cu ulei de argan. Doar o masez în jurul ochilor și mă scapă rapid de probleme.

Care sunt produsele voastre preferate pentru față? De asemenea, spuneți-mi dacă folosiți creme de bază de apă și cum sunt!

4 thoughts on “Morning Skincare Routine

Leave a Reply

